صفحه اصلی > اخبار

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:
باشگاهی به اسم شهرخودرو وجود خارجی ندارد رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:
باشگاهی به اسم شهرخودرو وجود خارجی ندارد

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به عنوان متولی استان به دنبال این هستیم تا پدیده نتیجه بگیرد و موفق باشد و در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم هم رویکرد ما همین بود که برای کمک به تیم ورود کردیم.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
05:45

احسان اصولی در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی در خصوص حضور فوتبالیست‌های خراسانی در تیم‌های ملی پایه اظهار کرد: در حال حاضر ۷ دختر جوان خراسان رضوی در تیم ملی فوتبال جوانان حضور دارند. تاکنون به این شکل سابقه نداشته که خراسان رضوی در فوتبال بانوان نماینده داشته‌باشد، این ماحصل فعالیت‌هایی است که در هیات فوتبال خراسان رضوی شکل گرفته است. ارتقاء فوتبال بانوان موضوع مهمی در فوتبال خراسان رضوی بود که این ظرفیت بلااستفاده را توانستیم فعال کنیم.

وی افزود: ۲ بازیکن در تیم ملی نوجوانان و ۱ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان بانوان داریم. در بخش پایه‌ها در حال تلاش برای شناخت هرچه بیشتر استعدادها هستیم. یک برنامه استعدادیابی در کل کشور در حال انجام است که مشهد به عنوان مرکز منطقه انتخاب شده است. امیدوارم بتوانیم از ظرفیت استعدادها در مشهد و خراسان رضوی استفاده کنیم. در تیم‌های پایه آقایان هم نمایندگان استان افزایش داشته و باید این تعداد رشد یابد.

اصولی در خصوص برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌ها در شرایط کرونایی بیان کرد: شرایط مسابقاتی که به طور خاص برای آنان مجوز می‌گرفتیم، متفاوت است. یک سرمایه‌گذار به دنبال بهره‌وری اقتصادی از یک زمین فوتبال و مجموعه ورزشی است. وقتی در اکثر اوقات پیک‌های کرونایی شاهد تعطیلی‌ مکرر زمین‌های ورزشی هستیم، سرمایه‌گذار هم طبیعتا از تصمیم خود برای بهره‌برداری منصرف می‌شود.

وی در خصوص انتقادها از عزل و نصب‌ها در هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: برخی از اهالی فوتبال وقتی می‌گویند افراد متخصص به کار گرفته نمی‌شوند، یعنی چرا هیات فوتبال ما را به کار نمی‌گیرد. در تمام کمیته‌ها از افراد متخصص استفاده کرده‌ایم. موسوی در کمیته جوانان، طیبی در کمیته فوتسال و بادامکی، رییس هیات فوتبال مشهد متخصص نیستند؟ آیا اکبر عادل از حسین بادامکی فوتبالی‌تر است؟ برخی از دوستانی که علیه هیات فوتبال صحبت می‌کنند ما را وام‌دار به خود می‌خواستند و ما نخواستیم اینگونه رفتار کنیم.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: تمامی داوران در چهار نسل را به هیات فوتبال دعوت کردیم. اتاق فکری در کمیته داوران تشکیل دادیم، اما بحث آنان آنقدر بالا گرفت که نتوانستند وفاق داشته باشند. شهرآبادی، مسئول کمیته داوران متخصص نیست؟ ظرفیت محسن قهرمانی بی‌بدیل است و از حضور او استفاده کرده‌ایم. در بزنگاه‌های مختلف نیز از سخندان، کامرانی‌فر و قهرمانی استفاده شده است.

اصولی در پاسخ به این سوال که چرا از داوران نام‌دار خراسانی برای کمیته داوران هیات فوتبال استفاده نکرده، گفت: قهرمانی، اکبرنژاد، انسیه مافی‌نژاد در اتاق فکر کمیته داوران هیات فوتبال هستند و از آنان کمک ‌می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: ابلاغ روسای شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، درگز، سبزوار و قوچان زده شده است. مطابق اساسنامه، رییس اداره ورزش ‌و جوانان شهرستان، فرد مورد نظر برای ریاست هیات را معرفی کرده و در هیات رییسه مطرح شده و توسط رییس هیات فوتبال استان در نهایت حکم ابلاغ می‌شود. در اساسنامه جدید فدراسیون چالش انتخاب و معرفی رییس هیات فوتبال شهرستان حل خواهدشد و اختیارات هیات فوتبال استان بیشتر می‌شود.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در واکنش به این انتقاد که پس از انتخابش در هیات رییسه فدراسیون، امورات هیات فوتبال را به سایر افراد واگذار کرده، بیان کرد: این فقط یک حرف است و نمی‌دانم این موضوع را باید چگونه اثبات کنم که تمامی امور به عهده خودم است. در حال حاضر زندگی‌ام در مشهد است و به تهران رفت‌وآمد دارم. برای هیات فوتبال استان وقت می‌گذارم و کامل حضور دارم.

اصولی در خصوص حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال بانوان اضافه کرد: در تلاشیم برای این تیم اسپانسر پیدا کنیم. تفاوتی ندارد که تیم متعلق به کدام شهرستان باشد. امیدواریم به عنوان سرمایه خراسان رضوی در حوزه بانوان این تیم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

وی در خصوص وضعیت تیم چیپس کامل، یکی از ۲ نماینده فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: فوتسال خراسان رضوی ظرفیت زیادی دارد. یکی از رشته‌هایی که در خراسان رضوی روی آن تمرکز شده فوتسال است. چیپس کامل مشهد کمی دیر استارت زد و نگرانی خود را هم به آنان اعلام کردیم. بهتر است در فوتبال و فوتسال چه در بخش بانوان و آقایان در یک نقطه تجمع نکنیم و در سطوح و در لیگ‌های مختلف تیم‌هایی داشته باشیم تا سایر نفرات نیز به کار گرفته شوند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: به تیم چیپس کامل اعلام کردیم که حداقل‌ها را باید داشته باشند. تیم‌داری فرش‌آرا هم توسط هیات فوتبال انجام نمی‌شود. در همین رابطه تجربه بدی در والیبال داشتیم و از آن تجربه در فوتبال استفاده می‌کنیم. به عنوان متولی فوتبال و فوتسال استان از آنان حمایت خواهیم کرد، اما این هشدار را به آنان داده‌ایم.

وی در خصوص کمبودها و مشکلات زیرساختی بیان کرد: از عدم وجود زیرساخت‌های کمی و کیفی رنج می‌بریم و نقصانی است که در دهه‌های گذشته رخ داده و دلیل آن، ما نیستیم. به اندازه بضاعت و توان خود فضای مطلوب‌تری در زمین تختی فراهم کرده‌ایم. وقتی زمین و زمان محدود است باید آن را مدیریت کنیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: اولین دوره لیگ زیر ۱۲ سال را در کشور برگزار کردیم و در سایر استان‌ها نیز از این الگو استفاده کردند. استعدادیابی در حاشیه شهر تاثیر زیادی داشته است. یک سال است این کار را آغاز کرده‌ایم. مسیری را طی می‌کنیم که ظرف یک تا دو سال آینده می‌تواند نتیجه بدهد.

اصولی در خصوص مبالغی که به تیم بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال واگذار شده، اظهار کرد: در شورای پنجم حمایت از ورزش قهرمانی را سازماندهی کرده و یک ردیف اعتباری بودجه به آن اختصاص دادیم. شورای عالی ورزش درخواست‌ها را مطابق آیین‌نامه بررسی می‌کند و بر اساس تصمیمات قانونی شورا، صورت جلسه تنظیم شده است.

وی در خصوص حضور روسای هیات‌های برخی از استان‌ها که با خانواده به مشهد سفر کرده بودند، گفت: در استان‌های شرقی کشور هسته‌ای را شکل دادیم و نشست اول هسته توسعه هم‌اندیشی فوتبال در مشهد و نشست‌های بعدی آن در کرمان و یزد برگزار شد. در برقراری ارتباط و تاثیرگذاری در فوتبال ملی سعی کردیم جایگاه مشهد را ارتقا دهیم که برای این موضوع نیاز به گفت‌وگو و دیپلماسی داریم.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: منتقدان می‌گفتند که چرا فوتبال خراسان در فدراسیون نقشی ندارد، اما در حال حاضر نظرات فرق کرده است و هیات فوتبال را سکوی پرش به هیات رییسه می‌دانند.

اصولی در واکنش به صحبت‌های هادی برگی‌زر مبنی بر مهندسی انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: انتخابات هیات فوتبال توسط اداره کل ورزش‌وجوانان استان و هیات فوتبال وقت برگزار شد و کسانی که انتخابات را برگزار کردند، می‌توانند در این مورد نظر بدهند. فضایی که در حال حاضر در هیات فوتبال استان به وجود آمده نقطه قوت خراسان رضوی است و دوستان در این مورد کم لطفی نکنند.

وی در خصوص تکلیف تیم پدیده گفت: نام این تیم پدیده است. اگر می‌خواهید سوپرمارکت بزنید باید مراحل آن را طی کنید. نمی‌دانم برخی افراد بدون طی این مراحل چگونه خود را مدیرعامل باشگاه می‌دانند. در ۲۵ اسفند ۹۹ از مدیرکل ورزش‌وجوانان در خصوص وضعیت باشگاه شهرخودرو استعلام گرفتیم. در پاسخ صراحتا اعلام شده که باشگاه شهرخودرو ثبت و مجوز کمیسیون ماده ۵ را اخذ نکرده است. باشگاهی به اسم شهرخودرو در کمیسیون ماده ۵ ثبت نشده و چنین اسمی وجود ندارد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: به عنوان متولی استان به دنبال این هستیم تا پدیده نتیجه بگیرد و موفق باشد. از نیم فصل این تیم با مشکلاتی مواجه شد، اما توانستیم تیم را جمع کنیم. ابومسلم و پیام در شرایط مشابه سقوط کردند، اما هیات فوتبال خراسان رضوی صرفا نظاره‌گر وضعیت پدیده نبود و از تیمی که متعلق به مردم مشهد است حمایت کرد.

اصولی یادآور شد: تا دو هفته به پایان لیگ مدعی کسب سهمیه آسیا بودیم. کمک‌های هیات فوتبال راجع به پدیده مسئولیتی بوده که به انجام رسیده است. فرقی نمی‌کند مدیرعامل باشگاه چه کسی باشد. هرکسی که می‌آید باید ضمانت‌های لازم را انجام دهد که تیم دچار مشکل نشود.

 

گزارش تصویری

 
 
گردهمایی روسای هیات فوتبال شهرستان‌های خراسان رضوی
 
 
لیگ برتر فوتسال بانوان/مسابقه هیات فوتبال خراسان رضوی و پارس آرای شیراز
 
 
دیدار مانا و آرامش مشهد
 
 
دیدار پشتیبانی شمال شرق و یاران رئیسی نیشابور
 
 
گزارش تصویری تمرین تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی
 
 
صنعت مشهد و آرامش مشهد
 
 
فینال لیگ فوتبال زیر ۱۲ سال استان
 
 
نادر مشهد - تربیت عالی نیشابور
 
 
مسابقه شهر خودرو مشهد و ماشین سازی تبریز
 
 
تمرین داوران فوتبال بانوان خراسان رضوی
 
 
تست پیش فصل کشوری داوران لیگ‌برتر و لیگ دسته اول فوتسال و فوتبال
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌ سرخس
 
 
مراسم اهدای کاپ لیگ‌های فوتبال استان
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌ تربت حیدریه
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌ بردسکن
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌ کاشمر (۲)
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌ کاشمر (۱)
 
 
بازدید دبیر هیات فوتبال استان از هیات فوتبال شهرستان سبزوار
 
 
چهارمین مرحله استعدادیابی هیات فوتبال خراسان رضوی
 
 
فینال لیگ برتر فوتسال بانوان استان
 
 
تست پیش فصل داوران فوتبال بانوان استان
 
 
تست پیش فصل داوران فوتبال آقایان استان
 
 
تست پیش فصل داوران فوتسال بانوان استان
 
 
برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان به همت هیات فوتبال مشهد
 
 
نشست رئیس هیات فوتبال استان با مسئولین کمیته های اجرایی شهرستان ها
 
 
تست عملی پيش فصل داوران فوتسال
 
 
مسابقات زیر ۱۴ سال جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
 
 
بازدید دبیر هیات فوتبال استان از هیات فوتبال شهرستان ها
 
 
بازدید از هیات فوتبال شهرستان‌های تربت‌جام و باخرز
 
 
دیدار فینال مسابقات هیات فوتبال شهرستان باخرز
 
 
جشن قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی لیگ برتر
 
 
فینال جام حذفی لیگ برتر / دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی
 
 
مراسم شام غریبان حسینی در ورزشگاه تختی
 
 
لیگ برتر فوتبال/مسابقه شهر خودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان
 
 
كلاس پيش فصل داوران فوتبال استان
 
 
كلاس پيش فصل داوران فوتبال استان
 
 
در بازدید از هیات فوتبال شهرستان تربت‌جام صورت گرفت؛
 
 
آغاز تمرينات گروهی داوران استان خراسان رضوی
 
 
گزارش تصویری تمرین تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی
 
 
کارگاه دانش افزایی هیات فوتبال خراسان رضوی در حوزه فوتبال پایه با حضور اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال
 
 
نشست هم اندیشی استعدادیابهای خراسان رضوی با مسوول کمیته جوانان فدراسیون فوتبال
 
 
نشست کمیته داوران هیات فوتبال استان با مسوولان کمیته داوران شهرستان‌ها
 
 
مرحله سوم استعدادیابی هیات فوتبال خراسان رضوی مختص حاشیه شهر مشهد
 
 
دیدار تیم هیات فوتبال خراسان رضوی و هیات شهرستان اصفهان
 
 
لیگ برتر فوتبال/ مسابقه شهرخودرو مشهد و ماشین سازی تبریز
 
 
دیدار دو تیم طیرانی مشهد و تک ستاره سبزوار
 
 
لیگ برتر فوتسال بانوان/مسابقه هیات فوتبال خراسان رضوی و شهروند ساری
 
 
مسابقه فوتسال تیم گیتی پسند و فرش آرا
 
 
مسابقه فوتسال فرش آرا مشهد و ارژن شیراز
 
 
تمرین تیم منتخب زیر ۱۲ ساله استان
 
 
مسابقه ی فوتسال تیم فرش آرای مشهد و محمد سیمای قم
 
 
مسابقه فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی و پویندگان شیراز
 
 
مسابقه فوتبال شهرخودرو مشهد و پیکان تهران
 
 
دیدار آکادمی طیبی ‌و پرسپولیس مشهد
 
 
لیگ برتر فوتسال بانوان | هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران
 
 
تمرین تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی
 
 
ضیافت شام شهردار مشهد مقدس برای تیم های ملی فوتسال ایران، اسلواکی و بلاروس
 
 
دیدار تیم های ملی فوتسال ایران - بلاروس
 
 
دیدار تیم‌های فوتسال بلاروس و اسلواکی
 
 
بازدید ملی پوشان فوتسال از موسسه توانبخشی همدم
 
 
گزارش تصویری دیدار تیم های ملی فوتسال ایران - اسلواکی (۲)
 
 
گزارش تصویری دیدار تیم های ملی فوتسال ایران - اسلواکی
 
 
بازدید بانوان ملی پوش تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی از موسسه توانبخشی همدم
 
 
نشست هماهنگی و خبری اولین تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد
 
 
گزارش تصویری تمرین تیم ملی فوتسال در مشهد مقدس
 
 
کلاس دانش افزایی ناظرین و داوران فوتبال خراسان رضوی
 
 
نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
 
 
مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال کشور به میزبانی هیات فوتبال استان خراسان رضوی
 
 
لیگ برتر فوتبال/مسابقه شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم
 
 
لیگ برتر فوتسال بانوان/ رقابت دو تیم هیات فوتبال خراسان و رهیاب گستر تهران
 
 
بازدید از نمایشگاه دست آورد هیات های ورزشی و سمن های استان خراسان رضوی
 
 
کلاس دانش افزایی ناظرین و داوران فوتسال خراسان رضوی
 
 
کارگاه آموزشی (workshop) زیر نظر مدرسین AFC
 
 
استعدادیابی مناطق هفتگانه خراسان رضوی با حضور سرمربی تیم ملی نونهالان ایران
 
 
نخستین نشست شورای راهبردی هیات فوتبال خراسان رضوی
 
 
آیین تقدیر از تیم فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی که در المپیاد استعداد های برتر کشور به ترتیب به مقام های نایب قهرمانی و سومی این رقابت ها دست یافتند
 
 
گزارش تصویری دیدار هیات فوتبال خراسان رضوی - دختران کویر مس
 
 
مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران(جام خلیج فارس)

سامانه ها

جداول لیگ های ایران

لیگ برتر خلیج فارس
رتبه تیم امتیاز
1 شهر خودرو 3
2 سپاهان 3
3 سایپا 3
4 پرسپولیس 3
5 صنعت نفت آبادان 3
6 ماشین‌سازی‌تبریز 3
7 گل گهرسیرجان 1
8 نساجی مازندران 1
9 تراکتور 1
10 نفت‌ مسجدسلیمان 1
11 ذوب آهن 0
12 استقلال 0
13 پارس جنوبی جم 0
14 فولاد 0
15 پیکان 0
16 شاهین شهرداری بوشهر 0
 
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به هیات فوتبال استان خراسان رضوی می باشد